علی_آذرنوش

در این وبلاگ مطالبی در خصوص مسائل مالی و سرمایه گذاری مطرح می‌شود...

علی_آذرنوش

در این وبلاگ مطالبی در خصوص مسائل مالی و سرمایه گذاری مطرح می‌شود...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۲ مطلب در تیر ۱۳۸۸ ثبت شده است


خدایی‌شو بخوای بگی، با هزار تومان هیچ‌کاری نمی‌شه کرد. البته چرا، خیلی کارها می‌شه کرد؛ ولی نمی‌شه کاری کرد که رضایت خدا و خلق خدا تووش باشه.

در هر صورت، حتما جسته و گریخته تبلیغات جالب موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) را دیده‌اید. (موسسه محک، یک موسسه غیر دولتی غیر سیاسی است) حتما هم ماهی هزارتومان پول را دارید که ندانید آنرا چگونه خرج کنید؟
خوب! چه کاری از این به‌تر که به کودکان مبتلا به سرطان، با تقبل پرداخت ماهی 1000 تومان، کمک کنید.

موسسه محک، سیستم دریافت الکترونیک هم دارد؛ پس برای پرداخت حتی لازم نیست از پشت کامپیوترتان جایی بروید.

سبز باشید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۸۸ ، ۱۲:۱۳
Ali Azarnoosh
حتما تا به حال برای‌تان پیش آمده که ایمیلی را Send کنید و بلافاصله بعد از ارسال آن فهمیده باشید که موضوع نامه را اشتباه انتخاب کردید و یا اینکه قرار بوده فایلی را به آن نامه پیوست کنید ولی فراموش کرده‌باشید. حتما در آن لحظه با خودتان فکر کرده‌اید که ای کاش راهی داشت تا نامه های ارسال شده را از Inbox شخص دریافت کننده برگرداند و آنرا بعد از ادیت کردن دوباره ارسال کرد!

خوب! برای‌تان خبر خوبی دارم! Gmail این کار را برای شما انجام می‌دهد.گوگل با امکان جدیدی که به سرویس فوق‌العاده‌ی جی‌میل خود اضافه کرده، به شما این امکان را می‌دهد که بعد از ارسال نامه تا 5 ثانیه‌ی بعد از آن، دکمه‌ی Undo را زده و نامه را برگردانید و بعد از ادیت، دوباره آنرا ارسال کنید. [توجه داشـته باشید که فقط 5 ثانیه فرصت دارید که ایمیل ارسال شده را برگردانید و بعد از آن دکمه‌ی Undo حذف می شود]

پس اول شما نیاز دارید که این امکان را فعال کنید. برای فعال کردن آن، ابتدا وارد اکانت Gmail تان شده و مراحل زیر را انجام دهید:

1- وارد Settings جی‌میل شوید
2- از میان برگه‌های داخل ستینگ، گزینه‌ی Labs را انتخاب کنید
3- گزینه‌ی Undo Send را پیدا کرده و آنرا به حالت Enable تغییر دهید



4- در انتها دکمه‌ی Save Changes را بفشارید

از این پس بعد از ارسال ایمیل، گزینه‌ی Undo به صورت زیر برای‌تان نمایش داده می شود که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده نمایید.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۸۸ ، ۱۵:۴۵
Ali Azarnoosh