علی_آذرنوش

در این وبلاگ مطالبی در خصوص مسائل مالی و سرمایه گذاری مطرح می‌شود...

علی_آذرنوش

در این وبلاگ مطالبی در خصوص مسائل مالی و سرمایه گذاری مطرح می‌شود...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

Google is my love!

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۸:۲۴ ب.ظ
اگر در روز‌های گذشته، نگاهی به صفحه‌اصلی گوگل انداخته باشید حتما متوجه تغییری شده‌اید. البته این تغییر یک کمی مخفی‌ست.

برای پیدا کردن این تغییر وارد صفحه اصلی گوگل شده، کادر جستجو را خالی بگذارید و سپس روی دکمه “I’m Feeling Lucky” کلیک کنید، با این کار یک شمارنده‌ی معکوس ظاهر می‌شود که هنگام ورود به سال جدید میلادی صفر می‌شود.

این شمارش معکوس ثانیه‌های باقی مانده تا سال جدید میلادی را نشان می‌دهد که با ساعت سیستم کاربر هماهنگ است به این صورت که اگر ساعت را درست قبل از نیمه شب اول ژانویه ۲۰۱۰ تنظیم کنید ثانیه‌شمار عدد صفر را نشان داده و به‌سادگی ناپدید می‌شود.

برخی از کاربران احتمال می‌دهند که این فقط یک شمارش معکوس است. اما بعضی دیگر می‌گویند گوگل بزرگتر از آن است که فقط منظورش از این کار یک شمارش معکوس ساده باشد، این گروه از کاربران احتمال می‌دهند که شاید گوگل یک محصول جدید را در آستین دارد.


باید منتظر بود و دید که منظور گوگل از این شمارش معکوس، چیست.

منبع: پریانا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۲۸
Ali Azarnoosh

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
از مطالب پر بارتان استفاده میبریم.
منتظر آپدیت مطالب هستیم.
۰۲ دی ۸۸ ، ۲۰:۲۶ قهوه گردی
سلام
سوالی دارم در مورد پستی که چند وقت پیش درباره ی اتصال دامین به بلاگر نوشته بودید. من دامین خود را باپیشوند blog به بلاگر اضافه کردم یعنی blog.qahvegardi.com و حالا جتا qahvegardi.com هم به همین آدرس وصل می شود اما اگر به صورت www.qahvegardi.com نوشته شود به نمی تواند صفحه را بشناسد. آیا این مشکل را می شود حل کرد؟ حتا www.blog.qahvegardi.com را هم نمی شناسد. اساسن انگار با www مشکل دارد. ممنون می شوم کمکم کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی