علی_آذرنوش

در این وبلاگ مطالبی در خصوص مسائل مالی و سرمایه گذاری مطرح می‌شود...

علی_آذرنوش

در این وبلاگ مطالبی در خصوص مسائل مالی و سرمایه گذاری مطرح می‌شود...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خبر، فوری!

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ
- بلاگر هم فیل.تر شد.
- قالب اینجا را عوض کردم، چون قالب‌های آماده‌ی بلاگر در براوزرها منظم‌تر دیده می‌شوند.
- اذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما.
- ضمنا، جواب سلام هم واجب است.
- بنابر این، کلّم الناس علی قدر عقولهم.
- از امروز دقیقا تا 30 روز دیگه، روزشمار معکوس ... .
- افزونه‌ی دیکشنری آنلاین برای فایرفاکس؛ پیشنهاد می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۵
Ali Azarnoosh

نظرات  (۵)

آقای آذرنوش سلام
من جواب شما رو دادم که !
ایمیل من رو نگرفتین ؟
من منتظر جواب شما بودم دیدم جواب ندادین اینجا پیغام گذاشتم !
من دوباره براتون اون ایمیل رو می فرستم
با سپاس
میکاییل
سلام از ماست اخوی

محبت کنید، کامنت‌تون رو پایین همون مطلبی بذارید که دربارش صحبت می کنیم.

در هر حالت در حال حاضر DNSPark به شما اجازه‌ی ست کردن دامین‌تون رو می‌ده، فقط برای ست کردن www، مبلغی رو دریافت می‌کنه، که اون رو هم راه حلی براش ارائه دادم که همین جناب میکاییل که این بالا پیغام گذاشتند، قرار شد چک کنند که ظاهرا جواب مثبت نگرفته‌اند که دوباره اینجا پیغام گذاشتند.

پس چند روزی فرصت بدید تا بنده دوباره خدمات سایت‌های دیگه رو چک کنم.

موفق باشید و خوش و سبز
سلام اخوی

حاجی ما گیر کردیم برای وصل کردن دامنه آی آر به بلاگر

dnspark که دیگه خدمات رایگان نمی ده

سایت های دیگه هم میگن که میتونیم ساب دومین داشته باشیم و نه خود دومین را
blog.ssssss.ir

من نمی خوام اینجوری باشه- می خوام مستقیم بره توی دامنه اصلی
سلام جناب آذرنوش
بالاخره تونستید مشکل اتصال دامنه به بلاگر و سه تا دبلیو رو حل کنید ؟
سایت من هنوز بدون دبلیو نمیاد
سپاس
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی